Jumaat, 4 Februari 2011

Home sweet home

Akhirnya,sampai juga aku ke rumah yang hebat ini kembali selepas terlantar 5 hari di katil U0826 di wad 8U.
Lepak dengan tokoh-tokoh diabetes dan uncle yang kelaka..Termasuk aku ada 4 orang semuanya dalam wad yang amat selesa.Aku ditemani oleh Shok selama 3 hari dan parents aku selepas itu..
Nurse2 ada yang gedik ,ada yang garang ,sempit hati pun ada..haishhhh....tapi tercabar juga iman dengan diorang ini.
Astaghfirullah...

Operet hari rabu , kesian Doktor Dayah ngan Doktor bius nak cari darah aku bukan main susah..haha..tapi aku yang kesian kena cucuk sana sini..kat tangan,kaki,leher..
seksa tapi  syok dicucuk-cucuk..haishhh..tak baik..

Walaupun feeling tak sama best macam kat Hospital Seremban dulu,,tapi Alhamdullillah ,,semuanya berjalan lancar dan selamat atas doa sahabat-sahabat dan saudara-saudara semua..post2 Facebook yang mendoakan keselamatan aku oleh sahabat2 semua

Terima Kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan