Khamis, 20 Januari 2011

Back to myself

Hari ni rutin kembali seperti dulukala..
haha..tido makan tido..dah tak de nafsu nak berpoye2 kat trek jogging tu..
Juz petang tadi aku ajar Shok Sermonize drive kerete Nissan Sunny kacuk Evo 10 bapak aku kat tapak pasar malam Tampin.. bagus jugak die ni cepat pandai..tapi kelam kabut nak control stereng..
Habis je terus lepak kat futsal taman aku,,tengok Azrai yang tengah belaja main skate bersame iqbal dan Rangga Throw-ma..
Malam lepak rumah dan keluar sebentar bersama2 Rangga,Aboi,Adeq dan Shok kat restoran eksklusif terbaik di Tampin..iaitu Anoor Tom Yam..lpas tu balikrumah dan on9..

humm..walaupun sebenarnye hari-hari macam ni rutin harian aku..dan aku bukannye suke nak keluar jalan2 melainkan pegi kedai makan...ya,,bosan sebenarnye..haha

tapi okeylah dari engkorang kene pegi keje..aku dok rumah goyang kaki..itupun sebab tak leh goyang tangan..kalau tak,,memang semue goyang ah..hoho

dan yang paling best..Solat  dah tak tinggal lagi..kalau tinggal kelam kabut aku bayar balik ..yeahhh..Alhamdullillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan