Ahad, 23 Januari 2011

Tipu diri sendiri

Hari ni memang hari yang sangat bersejarah untuk aku yang bakal mencecah umur puluh2 an setelah ia berlaku sebentar 10 tahun lalu ,lepas tu ia jadi belas2 dan sekarang umur aku memegang title puluh itu dengan bangge nye..
Ya, bile dah dapat title puluh ni umur pun dah makin tua la ,,tapi kalau dah makin tua ni aku selalu berdo'a agar aku dapat berfikir dengan lebih matang dan hebat,,.tapi aku suke buat plan2,muslihat2 mengarut dan menjadi seorang hipokrit sejati bagi mengenal sikap dan perangai kawan-kawan aku,,teruk kan perangai aku?? haha..

So,berhati2lah dengan aku yang kejam ni..tetapi ape yang aku buat bukan untuk kepentingan aku tetapi untuk kebaikan semue supaya tidak terjebak dengan perkara2 yang aku kantoikan nanti..hahaha(sangat kejam)

Hari ini berjaya ku bongkar sesuatu benda yang seperti mangkuk bentuknya yang cuba menipu namun secare tidak bermaruah,,paham tak tipu bermaruah dan tak bermaruah...??   ya, onehandtyper akan explain bende ni sebab blog ni dilahirkan hanya untuk aku mengarut...  so sorry..
Mangkuk tersebut merasa die berjaye menipu dengan baik,,tapi aku hadir menipu ape yang ditipunya..

Tapi entry ni bukan nak cerite pesal mangkuk tu,,tetapi tentang golongan yang menipu diri sendiri...hhahahahaha!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan